18 Mart 2013 Pazartesi

Cihangir'de Minicik Sıcacık Bir Mekan: Datlı Maya



Tarihi Firuzağa Fırını'ndan dönüştürülen, sabahları simit, poğaça ve kahvaltının yer aldığı bir fırın olan Datlı Maya öğleden sonra ve akşamları ise değişik menüsüyle misafirlerine farklı lezzetler tatma imkanı sunan bir bistro haline geliyor. 




Giriş katında fırın, üst katında ise mutfak ve 5 masalı bir salon bulunuyor mekanımızın.




Dekoru da İstanbul'da benzerine az rastlanacak cinsten bu şirin fırın - bistronun. Kendinizi ege - akdeniz kıyılarında salaş bir restoranttaymış gibi hissediyorsunuz. Ben en çok masalarda bulunan karabiber öğütücüsüne bayıldım, çok tatlıydı :)


Birazda yemeklerinden bahsedeyim. Biz nar ekşili lahmacun, güveçte hatay usulu tepsi kebabı, güveçte adana kebap ve ayran söyledik. Yemekler fırın küreklerinde getiriliyor.

Lahmacun güzeldi fakat nar ekşisi tadını alamadım, sıradan bir tattı. 





Hatay usulu tepsi kebabı gerçekten denenmesi gereken bir lezzet, et çok güzel pişmişti fakat bana porsiyonu biraz az gibi geldi.




Güveçte adana kebap da iyiydi. Ama servisine soğan da eklense daha bir güzel olacak sanki. Uzun lafın kısası ben herşeyi çook beğendim ve en kısa zamanda tekrar gideceğim ama bu sefer o meşhur kahvaltıları için :) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder